Fasilitering

Trenger du hjelp til problemløsning eller konflikthåndtering på arbeidsplassen, i organisasjonslivet eller andre steder der relasjon samarbeidet et godt samarbeidssklima er viktig?

Imago educators og facilitators arbeider som en type coach/megler, basert på Imago teori og metode. Deres rolle er primært å skape ramme og struktur for kommunikasjon og stimulere til dialog og selvinnsikt. På denne måten identifiseres underliggende reelle problemstillinger. Målet med fasiliteringen er å bidra til at de involverte selv finner løsninger på sine konflikter og problemer.

Flere fagområder
Tjenesten tilbys av personer som er sertifisert som IMAGO Professional educators og facilitators. Sertifiseringen kommer vanligvis i tillegg til ulike universitets- og høgskoleutdannelser. Imagoforeningen har medlemmer innenfor ulike fagområder, bl.a. økonomi og ledelse, teologi, filosofi, juss, språk, kommunikasjon, sosial- og helsefag. En fellesnevner er at medlemmene har yrker, der kontakt med mennesker er sentralt.

Gjennomstrukturert bruk av imagomodellen kan Imago educators og facilitators hjelpe bedrifter, offentlige etater, organisasjoner, familier, par og enkeltpersoner med utvikling av relasjoner, dialogisk kommunikasjon, samarbeid og konfliktløsning.

Kontakt en fasilitator

Nils Astrup
Dahls vei 8
3179 Åsgårdstrand
Tlf. 33 04 12 04 / 90 93 96 91
nils@modus-vivendi.no
www.modus-vivendi.no
Siviløkonom, Imago professional educator.Tilbyr parterapi, veiledning, coaching, samlivskurs mm.

Dag W. Haugeto Stang
Håkonsgate 5G
1721 Sarpsborg
dagwhstang@gmail.com
www.tidforto.org
tonjeogdag.wordpress.com
Pastor, Imago professional educator.Tilbyr samlivskurset – Tid for TO, foredrag innenfor leder/medarbeiderutvikling, salgsforståelse og kommunikasjon.

Jorunn Øverbø
Røykenveien 70 B, Asker
jorunn.overbo@imagoveiledning.no
www.imagoveiledning.no
Barnevernspedagog, Imago professional educator.Tilbyr veiledning og coaching til par, foreldre, fosterforeldre og adoptivforeldre, personer og yrkesgrupper som jobber med barn og familier.
Individuell veiledning og coaching, foredrag og kurs.